reklama

Ako sa so zápalom dopracovať k infarktu

Väčšina ľudí príde do nemocnice na pohotovosť preto, aby mu lekári pomohli. Ale nie je rýchlosť ako rýchlosť. Nedávno som sa však opäť stretol s prípadom, kedy sa o „rýchlej" pomoci veľmi hovoriť nedalo, preto som sa rozhodol, že tentoraz sa s vami o to podelím.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Navštívil som pohotovosť v jednej nemenovanej košickej nemocnici, kde však po lekároch nebolo ani chýru ani slychu. Čakáreň bola preplnená a keď som zistil, že pani, ktorú priniesli sanitkou s veľkými bolesťami čaká už 45 minút (sanitári to stopovali a neveriacky krútili hlavou), rozhodol som sa navštíviť inú nemocnicu, keďže bolesti stúpali aj mne a pohotovosť nenavštevujem z dlhej chvíle. No čakalo ma niečo lepšie.

Pomocou informačných tabúľ som sa dostal na dané poschodie na urgentný príjem. Na chodbe ani nohy, a tak som sa potešil, že nebudem ani čakať a hneď ma zoberú, no to by tam však musel niekto byť. Po viacnásobnom klopaní a čakaní som sa však nedostal nikde. A tak nastal „lov na doktora", alebo aspoň sestričku, ktorá by mi pomohla. Na celej chodbe však nebol nikto. Až o niekoľko desiatok minút vyšla sestrička z lôžkovej časti, kde som aj predtým nástojčivo zvonil, ale otvoril mi len pacient, lebo na „sesterni" nebolo ani nohy. Sestrička ma informovala, že sa musím hlásiť o poschodie nižšie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Neviem odkiaľ som mal túto informáciu vedieť, možno si pred každou návštevou nemocnice musíme naštudovať interné predpisy. O poschodie nižšie som zišiel a tam mi povedali, že môžem ísť naspäť, doktor o chvíľu príde. S Božou pomocou som sa napokon dostal na dlho očakávané vyšetrenie. Škoda len, že to trvalo tak dlho. Neviem či by som však zvládol taký „lov" aj s infarktom, ale držím palce všetkým, ktorých to ešte len čaká.

Patrik Hake

Patrik Hake

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som športovo založený mladý človek, a chcel by som odstrániť ľahostajnosť, ktorá je vlastná našej spoločnosti. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu