reklama

Zazvonil zvonec a demokratickým voľbám je koniec

Tak a už je koniec. Niektorí sú spokojní viac, iní zas pomenej a viacerým vŕta v hlave otázka či sú tieto voľby demokratické. Ako už všetci dobre vieme v Košiciach vyhral post primátora Richard Raši, poslanec NR SR podporovaný nezvyčajnou koalício-opozíciou dvoch strán Smeru a Most-Hídu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (21)

Po svojej kampani, ktorá asi na Slovensku nemala obdoby čo do peňazí ako aj podľa môjho názoru dosť nekalých praktík. Medzi praktiky typu vyvážanie postaršieho obyvateľstva do maďarských termálnych kúpalísk alebo spoločenských podujatí mi bolo miestami nevoľno. Teraz po voľbách by sme sa mali asi zamyslieť nad tým či by nebolo férovejšie stanoviť určitý limit peňazí, aby aj ostatní protikandidáti mohli merať rovný boj so silnými straníckymi štruktúrami.

Taký nezávislý kandidát si nedovolí vyhodiť z vlastného vrecka milión eur na to, aby sa za každú cenu stal primátorom. A povedzme si rovno, jednoduchých starších ľudí je ľahšie obalamutiť nejakým tým kúpaliskom, vitamínmi, drahšími koncertmi, alebo divadelnými predstaveniami na ktoré Vás samozrejme privezú a odvezú späť domov. Je takáto kampaň férová a demokratická?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A vlastne kvôli čomu sa tak Smer a Most-Híd za každú cenu tlačil za hradného pána Košíc, veď náklady ktoré vynaložili do kampane sa mu za tie štyri roky nemôžu prinavrátiť. Veď aj pán primátor z niečoho musí žiť, lebo poslanecký plat mu asi už nepostačuje. Alebo je za tým niečo viac, nebodaj sa len nechcú nabaliť? To určite nie, to by ma ani vo sne nenapadlo!

Určite mi bude teraz veľa súdruhov z radov Smeru protirečiť, že to vraj nie je pravda. Keby sme vyhrali tak to určite nenapíšem, ale ja by som to tak či tak napísal. V neposlednom rade mi nedá pripomenúť kupčenie s rómskymi hlasmi, samozrejme na žiadnu politickú stranu nepoukazujem. Nech si každý svoje svedomie spytuje sám. My máme svedomie čisté (Odvážny tím Mareka Kažimíra).

Patrik Hake

Patrik Hake

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som športovo založený mladý človek, a chcel by som odstrániť ľahostajnosť, ktorá je vlastná našej spoločnosti. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu